Produsele comercializate pe site-ul nostru beneficiază de garanția legală de conformitate. Garantia se aplica doar produselor electronice.
Dacă produsul este deteriorat în timpul termenului de garanție, vânzătorul este obligat fie să-l înlocuiască, fie să-l repare, fie să restituie suma achitată. Garanția nu vizează defectele datorate culpei cu prevedere sau utilizării neadecvate.
1. Baza și aria de aplicabilitate a răspunderii Vânzătorului față de Consumator, în cazul în care Produsul vândut prezintă un viciu fizic sau juridic (garanţie), sunt specificate în prevederile Codului Civil, în special în art. 556 și urm. din Codul Civil.
2. Produsele oferite ca parte a Magazinului Online pot fi acoperite de garanţia producătorului. Termenii detaliaţi ai garanției și durata acesteia sunt apoi menţionaţi în certificatul de garanţie emis de garant și ataşat la produs.
3. Vânzătorul este obligat să livreze consumatorului produsul fără defecte.
4. O reclamație legată de Produsul achiziționat poate fi depusă de către Consumator, în scris la următoarea adresă:
Contact: SC CAR-BOY KIDLAND SRL
Adresă: Arad, str. Principala, nr. 635A, Loc. Sanleani, județul. Arad
E-mail: [email protected]
Serviciul de asistență pentru clienți: +40726374903 sau [email protected]
5. În cazul în care Produsul vândut prezintă un defect, Consumatorul poate, sub rezerva prevederilor Codului Civil:
a) să depună o declaraţie privind reducerea Preţului sau retragerea din Contractul de Vânzare, cu excepţia situaţiei în care Vânzătorul înlocuieşte imediat și fără inconveniente nejustificate pentru Consumator Produsul defect cu unul fără defecte sau înlătură un astfel de defect. Reducerea de Preţ este proporțională cu diminuarea valorii Produsului, în comparație cu valoarea pe care Produsul ar fi avut-o dacă daca ar fi conform. Consumatorul nu se va putea retrage din contract dacă defectul Produsului este nesemnificativ;
b) să solicite înlocuirea Produsului cu un produs fără defecte sau îndepărtarea defectului. Vânzătorul este obligat sa înlocuiască Produsul defect cu unul fără defecte sau să înlăture defectul într-un termen rezonabil, fără a crea un inconvenient nejustificat Consumatorului.
6. Consumatorul poate, în locul înlăturării defectului propus de Vânzător, să ceară înlocuirea Produsului vândut cu unul fără defecte sau, în loc să înlocuiască Produsul, să ceară înlăturarea defectului, cu excepţia cazului în care aducerea Produsului în conformitate cu contractul într-o maniera aleasă de Consumator este imposibilă sau ar necesita costuri excesive fata de metoda propusă de Vânzător. La evaluarea costurilor excesive se are în vedere valoarea Produsului fără defecte, tipul şi semnificaţia defectului constatat, precum şi inconvenientele la care Consumatorul ar fi fost expus printr-o alta metoda de satisfacţie.
7. Vânzătorul recomandă Consumatorului să furnizeze în descrierea reclamației: (i) informaţii și circumstanţe referitoare la obiectul reclamației, în special tipul și data apariţiei defectului; (ii) solicitarea unei metode de aducere a Produsului în conformitate cu Contractul de vânzare-cumpărare sau a unei declaraţii de reducere a preţului sau de retragere din Contractul de vânzare-cumpărare; și (ii) datele de contact ale reclamantului – acest lucru va facilita și accelera examinarea reclamației de către Vânzător. Cerinţele enunţate în teza anterioară sunt doar o recomandare și nu afectează eficacitatea plângerilor depuse fără recomandarea în cauză.
8. Vânzătorul va răspunde reclamației Consumatorului imediat, dar nu mai târziu de 15 zile de la data primirii acesteia.
9. În cazul în care, pentru ca vânzătorul să răspundă reclamației consumatorului sau să poată implementa solicitările consumatorului în temeiul garanției, va fi necesară livrarea produsului către Vânzător, Consumatorul este obligat să livreze produsul pe cheltuiala Vânzătorului la adresa SC CAR-BOY KIDLAND SRL
Adresă: Arad, str. Principala, nr. 635A, Loc. Sanleani, județul. Arad
Dacă, totuşi, din cauza tipului de defect, a tipului de Produs sau a modului de instalare a acestuia, livrarea Produsului de către Consumator ar fi imposibilă sau excesiv de dificilă, Consumatorului i se poate cere să pună Produsul la dispoziţia Vânzătorului, după un acord prealabil cu privire la data, la locul în care se află Produsul, sau i se poate cere să furnizeze Vânzătorului fotografii ale Produsului.
10. Consumatorul are dreptul fie să obţină o reducere proporţională a Preţului, fie să obţină încetarea Contractului de Vânzare, în oricare dintre următoarele cazuri: (i) Vânzătorul nu a finalizat reparaţia sau înlocuirea sau vânzătorul a refuzat să aducă în conformitate bunurile; (ii) se constată o neconformitate, în pofida eforturilor Vânzătorului de a o remedia; (iii) neconformitatea este de o asemenea gravitate încât justifică o reducere de preţ sau dreptul la încetarea imediată a contractului de vânzare; (iv) Vânzătorul a declarat că nu va aduce bunurile în conformitate într-un termen rezonabil sau fără inconveniente semnificative pentru consumator ori acest lucru reiese clar din circumstanțele cazului.
11. Vânzătorul este răspunzător în baza garanției în cazul în care se constată un defect fizic în termen de doi ani de la data livrării Produsului către Consumator.
Situații care exclud acordarea garanției sau duc la pierderea garanției produselor
- nerespectarea condițiilor normale de montare, utilizare și păstrare a produsului indicate de producătorul produsului;
- lipsa documentelor produsului (Factura) sau dacă informațiile conținute în acestea sunt greșite, incomplete sau ilizibile;
- daca produsul a suferit avarii sub acțiunea unor factori externi de orice natură (șocuri termice, electrice, mecanice, factori atmosferici etc.) și aceste avarii au avut legătură de cauzalitate cu deficiențele constatate la produsul care face obiectul garanției;
- daca produsul a fost folosit în alte scopuri decât cele prevăzute de catre producator sau a fost exploatat excesiv ori a fost folosit în activități comerciale sau altă activitate lucrativă cu caracter de regularitate;
- deteriorări/distrugeri apărute din cauza transportului, manipulării, depozitării, păstrării, utilizării sau exploatării necorespunzătoare a produselor, ori din cauza apropierii acestora de surse de căldură, sau a contactului acestora cu produse chimice agresive etc.;
-corespund descrierii făcute de vânzător și au aceleași calităţi ca și produsele pe care vânzătorul le-a prezentat consumatorului ca mostră sau model;
-fiind de același tip, prezintă parametri de calitate și performanţe normale, la care consumatorul se poate aștepta în mod rezonabil, date fiind natura produsului și declaraţiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, făcute de vânzător, de producător sau de reprezentantul acestuia, în special prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta produsului.
- produsele au fost uzate/deteriorate/consumate ca urmare a utilizării acestora în alte scopuri sau pe alte suprafețe decât cele pentru care au fost fabricate;
Conform OG21/1992 vanzatorul este obligat sa-i furnizeze consumatorului: certificat de garantie (doar pentru produsele de folosinta indelungata), manual de instructiuni/utilizare.