Plasarea comenzii
Produsele disponibile pe site-ul carboysafety.ro se comercializează exclusiv pe teritoriul României.
Modalități de plasare a comenzilor:
-
Online pe site-ul carboysafety.ro – Urmați procesul de comandă pentru a selecta modalitatea de plată (plățile se pot face ramburs, online cu cardul sau prin transfer bancar).
-
Telefonic la 0726 374 903 – Un reprezentant va prelua detaliile comenzii dumneavoastră.
-
Prin e-mail la [email protected] – Pentru această variantă de comandă, vă rugăm să includeți următoarele informații:
-
Denumirea completă a produselor dorite;
-
Cantitatea solicitată;
-
Codul promoțional (dacă dispuneți de unul);
-
Adresa de livrare și/sau de facturare;
-
Datele personale: nume, prenume, e-mail, telefon, data nașterii;
-
Alte informații relevante pentru comandă.
Pentru suport suplimentar sau informații, ne puteți contacta la 0726 374 903 sau prin e-mail la [email protected].
Confirmarea comenzii și încheierea contractului
-
Confirmare inițială: Confirmarea de înregistrare automată a comenzii nu constituie un angajament contractual.
-
Validarea comenzii:
-
Încheierea contractului: Contractul de vânzare-cumpărare se consideră încheiat la emiterea facturii fiscale, nu la lansarea comenzii.
Produse indisponibile:
-
În cazul în care un produs comandat nu este disponibil, vă vom oferi o alternativă. Dacă alternativa nu este acceptată, comanda se va anula, iar valoarea produsului plătit online va fi restituită în contul utilizat pentru plată.
Livrare și plată
-
Modalități de livrare:
-
Curier rapid (FanCourier, UrgentCargus, GLS, Sameday):
-
Costurile încep de la 22 lei, cu posibile taxe suplimentare pentru zone greu accesibile sau volume mari.
-
Termen de livrare: 24 - 48 de ore, de Luni pana Vineri.
-
Livrare la EasyBox Sameday Delivery:
-
Cost: 9.99 lei (valabil doar pentru plata online sau prin transfer bancar).
-
Termen de livrare: 24 - 48 de ore, de Luni pana Vineri.
-
Ridicare personală de la sediul depozitului:
-
Adresa: Arad, Sânleani, nr. 635A, cod poștal 317206, județul Arad.
-
Cost manipulare: 0 lei.
Termen de ridicare: 08.30-17.00, de Luni pana Vineri.
-
Transport gratuit se aplica la:
-
Modalități de plată:
-
Ramburs la livrare;
-
Online cu cardul bancar;
-
Transfer bancar (ordin de plată);
-
Card cadou UP România și Pluxee;
-
Prin rate, prin TBI Bank;
-
La termen, în urma încheierii unui contract cu noi.
-
Program procesare comenzi: Comenzile plasate în zilele de Vineri, după ora 14:00, Sâmbătă și Duminică vor fi procesate în ziua de Luni.
-
Tarife suplimentare pentru hrana animalelor:
Politica de retur/anulare
1 - Returnarea produselor cumparate fara invocarea vreunui motiv, conform legii comertului la distanta (Ordonanta Guvernului nr. 34/2014)
Daca produsul comandat nu este ceea ce v-ati dorit, il puteti returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea valorii produsului (mai putin cheltuielile de transport) intr-un interval de timp de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului, fara invocarea unui motiv si fara penalitati.
Vânzătorul va rambursa plata folosind aceeaşi metoda de plata utilizată de Consumator, cu excepţia cazului în care Consumatorul a fost de acord în mod expres cu o alta metoda de returnare care nu implica niciun cost pentru acesta. În cazul în care Consumatorul a optat pentru plata sumelor datorate în temeiul Contractului de Vânzare în numerar la livrare, prin acceptarea prezentului Regulamentul, Consumatorul își exprimă consimțământul la rambursa sumelor plătite prin virament bancar în contul indicat în formularul de retur. În cazul în care Vânzătorul nu s-a oferit să ridice Produsul de la Consumator însuși, acesta poate amână rambursarea plăților primite de la Consumator până în momentul în care primește Produsul înapoi sau până în momentul în care Consumatorul face dovada returnării acestuia, în funcție de evenimentul care are loc primul.
Pasi de urmat pentru returnarea produsului:
In cazul in care produsele au fost livrate gresit sau au fost deteriorate in timpul livrarii, costul returului este suportat de catre Car-Boy Kidland.
In afara acestor situatii, costul de retur va fi suportat de catre persoana care a solicitat returul.
- Va rugam sa ne contactati telefonic la 0726 374 903. Acest lucru este necesar pentru a putea procesa in termen cat mai scurt returul si a va trimite un produs inlocuitor sau pentru a va returna banii.
- Ambalati produsele pe care doriti sa le returnati – produsul, in punga sau cutia originala daca este posibil, daca nu, in orice alty ambalaj care se potriveste produsului; trebuie pus intr-o punga de curierat speciala sau alta cutie astfel incat produsul sa nu sufere deteriorari!
- In colet adaugati o copie a facturii sau va rugam sa scrieti pe o foaie nr de factura sau numarul de comanda, si IBAN-ul unde doriti sa va returnam banii.
- Trimiteti cu o firma de curierat rapid coletul cu produsele catre sediul nostru la adresa Arad, Sanleani nr 635A, cod postal 317206, Judetul Arad. Returnarea se face doar prin curier, nu acceptam retur prin posta.
- Din momentul in care primim returul Dvs, si constatam ca produsul este conform (nou, nu este rupt, nu este deteriorat) ne angajam sa va returnam banii pe produs in contul bancar in termen de 14 zile. Nu se returneaza si taxa de expediere retur, aceasta va apartine integral Dumneavoastra.
Recomandam returnarea in ambalajul original.
NOU! Posibilitate retur prin EASYBOX Sameday
- Va rugam sa ne contactati telefonic la 0726 374 903. Acest lucru este necesar pentru a putea procesa in termen cat mai scurt returul si a va trimite un produs inlocuitor sau pentru a va returna banii.
- Ambalati produsele pe care doriti sa le returnati – produsul trebuie pus intr-o punga de curierat speciala sau alta cutie astfel incat sa nu sufere deteriorari!
- In colet adaugati o copie a facturii sau va rugam sa scrieti pe o foaie nr de factura sau numarul de comanda, si IBAN-ul unde doriti sa va returnam banii.
- Accesati link-ul urmator https://return.sameday.ro/carboysafety unde trebuie sa completati numarul de comanda, si datele de contact apoi alegeti easybox-ul unde veti plasa personal returul, apasati TRIMITE, si veti primi un cod pe care trebuie sa il introduceti la aparatul de Easybox in momentul in care plasati coletul catre noi. Codul este valabil 72 de ore. Returul prin EasyBox costa 9.99 lei.
Important: Produsele returnate, cat si ambalajul lor (unde este cazul) trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, fara urme ale utilizarii. Recomandam returnarea in ambalajul original.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut, ne rezervam dreptul de a nu va accepta returul banilor pe acesta.
2 - Coletul deteriorat la momentul livrarii de catre curier
Facem tot posibilul ca produsele sa fie livrate intacte. Insa in cazul in care primiti un produs defect sau cu ambalajul deteriorat, va rugam sa refuzati primirea acestuia, la curier.
Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, sunt suportate de Car-Boy Kidland.
3 - Produse livrate gresit
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de catre Car-Boy Kidland. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, vor fi suportate de catre Car-Boy Kidland.
4 - Colete refuzate de catre clienti dupa livrare
In cazul in care comandati un produs, si va razganditi fara sa ne anuntati in ziua in care ati plasat comanda, iar cand ajunge coletul la Dvs, il refuzati sau nu raspundeti curierului, noi ne rezervam dreptul de a va inregistra intr-o baza de date proprie cu clienti problematici, si implicit va refuzam dreptul de a mai plasa vreodata alta comanda in sistem ramburs. Daca veti mai dori sa plasati alta comanda va trebui sa o achitati integral prin ordin de plată inainte de a va trimite produsele.
5. Retur comenzi achitate in rate prin TBI Bank
🔸Returul unei comenzi integrale
- În cazul în care clientul primește comanda și decide că produsele nu sunt conforme așteptărilor sau nu le mai dorește, acceptăm returul integral, conform legislației în vigoare, in termen de 14 zile calendaristice de la data livrarii.
- După recepția produselor returnate, acestea vor fi verificate pentru a confirma că sunt intacte și în ambalajul original.
- Dacă produsele îndeplinesc aceste condiții, suma totală a comenzii va fi transferată în contul TBI, urmand ca TBI sa rezolve ulterior tot ceea ce tine de dosarul de creditare/rambursari cu persoana care a aplicat pentru achizitie.
🔸Returul parțial al unei comenzi
- Dacă clientul dorește să returneze doar un produs dintr-o comandă mai mare, acceptăm returul acestuia, in termen de 14 zile calendaristice de la data livrarii.
- După primirea și verificarea produsului returnat pentru a confirma integritatea acestuia, vom transfera contravaloarea produsului în contul TBI, urmand ca TBI sa rezolve ulterior tot ceea ce tine de dosarul de creditare/rambursari cu persoana care a aplicat pentru achizitie.
🔸Lipsa produsului în stoc după aprobarea dosarului TBI
Dacă un produs comandat și aprobat prin TBI nu mai este disponibil în stoc, vom contacta clientul telefonic pentru a propune soluții alternative:
-
Produs alternativ mai scump:
Dacă produsul oferit în schimb este mai scump decât cel inițial, clientul va plăti diferența de preț prin transfer bancar sau ramburs la curier catre Carboysafety.
-
Produs alternativ mai ieftin:
Dacă produsul oferit în schimb este mai ieftin decât cel inițial, vom transfera diferența de preț în contul TBI, urmand ca TBI sa rezolve ulterior tot ceea ce tine de dosarul de creditare/rambursari cu persoana care a aplicat pentru achizitie.
-
Anularea comenzii:
În cazul în care nu există un produs alternativ disponibil sau clientul nu acceptă alt produs, comanda va fi anulată. Suma integrală aferentă comenzii va fi returnată în contul TBI, urmand ca TBI sa rezolve ulterior tot ceea ce tine de dosarul de creditare/rambursari cu persoana care a aplicat pentru achizitie.
🔸Condiții generale pentru retur TBI:
- Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, fără urme de uzură, in punga sau cutia originala daca este posibil, daca nu, in orice alt ambalaj care se potriveste produsului; trebuie pus intr-o punga de curierat speciala sau alta cutie astfel incat produsul sa nu sufere deteriorari!
- Costurile de transport pentru retur pot fi suportate de client, conform politicii generale de retur.
Link-uri utile:
Procedura de retur în cazul unei plăți efectuate cu card cadou Pluxee sau Up Romania
-
Primirea solicitării de retur
- Clientul contactează echipa de suport și solicită returnarea produsului achiziționat folosind cardul cadou.
- Daca returul se efectueaza pentru ca nu mai doreste clientul produsul, acesta va efectua plata transportului si va solicita unui curier sa ridice coletul de la el si sa il livreze catre Carboysafety.
- Daca returil se efectueaza deoarece produsul primit nu este cel comandat sau ajunge deteriorat, atunci costul transportului este suportat de Carboysafety.
- Se verifică datele tranzacției: numele clientului, numărul comenzii, valoarea produsului returnat și codul cardului cadou utilizat la achiziție.
-
Verificarea eligibilității produsului pentru retur
- Se confirmă că produsul îndeplinește condițiile de retur specificate în politica companiei (stare, ambalaj, termenul-limită etc.) dupa primirea returului.
-
Confirmarea procesului de retur
- Clientul este informat că suma aferentă produsului returnat va fi restituită pe același card cadou utilizat inițial.
-
Procesarea returului
- Se inițiază procesul de retur în sistemul intern și se creează o solicitare de reversare a tranzacției catre procesatorul de plati Netopia.
- Dacă este necesar, se colaborează cu procesatorul de plăți pentru a efectua reversarea. Procesatorul va ghida echipa privind pașii necesari.
-
Restituirea valorii pe cardul cadou
- După ce reversarea este aprobată și finalizată, suma este reîncărcată pe cardul cadou inițial.
-
Notificarea clientului
- Clientul este notificat prin e-mail sau telefon că procesul de retur a fost finalizat și că suma a fost restituită.
Soluționarea reclamațiilor
Orice reclamație cu privire la eventualele probleme cu produsele va fi adusă la cunoștința Car-Boy Kidland SRL spre soluționare, în maximum 24 de ore de la primirea acestora. În cazul în care produsele suferă deteriorări pe parcursul livrării, clientul poate cere returnarea sumelor încasate deja de Car-Boy Kidland SRL în termen de 30 de zile, dar nu și alte despăgubiri. Car-Boy Kidland SRL condamnă încercările de fraudă și acordă tot sprijinul necesar recuperării eventualelor pierderi.
Valoarea maximă a obligațiilor societății Car-Boy Kidland SRL față de orice client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare este valoarea sumelor încasate de către Car-Boy Kidland SRL de la acel client.
Car-Boy Kidland SRL își asumă responsabilitatea pentru greșelile de tipărire sau afișare în ceea ce privește prețurile, caracteristicile produselor. În eventualitatea în care prețul produsului sau unele caracteristici ale produsului au fost greșit introduse în bazele de date sau afișate greșit, iar livrarea nu s-a efectuat încă, compania noastră își alocă dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută, conform articolului din Codul civil:
Art. 1.665. Pretul fictiv si pretul derizoriu
(1) Vanzarea este anulabila atunci cand pretul este stabilit fara intentia de a fi platit.
(2) De asemenea, daca prin lege nu se prevede altfel, vanzarea este anulabila cand pretul este intr-atat de disproportionat fata de valoarea bunului, incat este evident ca partile nu au dorit sa consimta la o vanzare.
Protecția consumatorului
Mai multe informații găsiți aici: www.anpc.ro/
Soluționarea litigiilor
Mai multe informații despre soluționarea litigiilor, găsiți aici: https://webgate.ec.europa.eu
Pentru mai multe informații, sesizări și suport ne puteți contacta pe e-mail la [email protected] sau telefonic la 0726 374 903