Termeni și condiții de utilizare a site-ului
Acest site este întreținut, administrat și deținut de către CAR-BOY KIDLAND SRL.
Adresă: Arad, str. Principala, nr. 635A, Loc. Sanleani, județul. Arad
E-mail: [email protected]
Nr. Reg. Com.: J02/942/2011
CIF: RO28959840
Capital social: 48600 RON
Cont bancar ron:
RO47RZBR0000060014214024 - Raiffeisen Bank
TREZO: RO98TREZ0215069XXX026531 - Trezorerie
- Teritorialitate
- Dreptul de autor al SC CAR-BOY KIDLAND S.R.L asupra informatiilor publicate pe site
- Limitari ale responsabilitatilor
- Securitatea informatiilor
- Confidentialitatea datelor cu caracter personal
- Cookies
- Plasarea comenzii
- Modalitati de plata
- Conformitatea produselor
- Confirmarea comenzii si incheierea contractului
- Taxe suplimentarea
- Livrarea si returnarea produselor
- Politica de retur
- Garantie
- Drepturile clientului
- Obligatiile clientului
- Solutionarea reclamatiilor
- Protectia consumatorului
- Rezolvarea litigiilor
- Limitarea raspunderii
- Proprietatea intelectuala
- Legea Aplicabila si Jurisdictia
- Trasabilitatea produselor
Folosirea site-ului carboysafety.ro implică acceptarea unor termeni și condiții. CAR-BOY KIDLAND SRL își asumă dreptul de a aduce modificări acestora fără o notificare prealabilă. În cazul unor modificări semnificative, vă vom notifica prin e-mail (trimis la adresa de e-mail pe care ați specificat-o în contul dumneavoastră) sau printr-un anunț pe website - înainte ca schimbarea să intre în vigoare. Versiunea actuală poate fi citită în orice moment accesând linkul "Termeni și condiții" din subsolul paginilor site-ului.
Disclaimer (*) Toate informațiile de pe acest acest site sunt publicate cu scop informativ. Înaintea achiziţionării unui produs prezent pe site-ul carboysafety.ro, este recomandat să citiți cu atenție prospectul și informațiile de pe ambalaj.
Vânzătorul oferă în mod gratuit Clienţilor următoarele Servicii Electronice prin intermediul Magazinului Online:
a) Contul;
b) stocarea și punerea la dispoziţia Clientului prin intermediul Contului a istoricului Comenzilor;
c) funcționalități care permit Clienţilor să plaseze comenzi și să încheie Contracte de Vânzare, în condiţiile stabilite în Regulament;
d) utilizarea Coșului;
e) vizualizarea Conţinutului plasat în Magazinul Online;
f) crearea unei liste de Produse preferate;
g) informarea cu privire la disponibilitatea Produselor;
h) Newsletter;
Teritorialitate
Produsele comercializate pe carboysafety.ro se comercializeaza doar pe teritoriul Romaniei.
Dreptul de proprietate intelectuală și industrială
CAR-BOY KIDLAND SRL deţine drepturile de autor şi/sau de folosinţă asupra întregului conţinut (foto, text, video) prezentat pe site. Acesta este apărat de Legea drepturilor de autor și de legile privind proprietatea intelectuală și industrială.
Limitări ale responsabilităților
CAR-BOY KIDLAND SRL nu își asumă responsabilitatea și nu poate fi făcută vinovată pentru pagubele apărute prin folosirea în alte modalități decât cele recomandate a produselor achiziționate prin intermediul acestui site.
Site-ul carboysafety.ro și materialele aferente sunt folosite "așa cum sunt" și "atât cât sunt disponibile" fără garanții de niciun fel.
CAR-BOY KIDLAND SRL garantează utilizatorului acces limitat pe acest site, în interes personal, și nu îi conferă dreptul de a descărca sau de a modifica parțial sau integral site-ul, de a reproduce parțial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul în orice altă manieră, în scopuri comerciale sau contrare intereselor societății CAR-BOY KIDLAND SRL, fără acordul scris al acesteia.
În cazul trimiterii sau afișării unor materiale/documente, se consideră că utilizatorul conferă societății CAR-BOY KIDLAND SRL și afiliaților/asociaților acesteia dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil și retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, crea opere derivate, precum și dreptul de a distribui, de a prezenta aceste conținuturi oriunde în lume, prin orice mijloc. Se garantează, de asemenea, societății CAR-BOY KIDLAND SRL dreptul de a utiliza numele pe care îl asociați cu un astfel de conținut. Utilizatorul garantează că are toate drepturile asupra conținutului pe care îl afișează sau transmite pe site, prin orice modalitate, astfel încât, prin folosirea acestui conținut, să nu cauzeze prejudicii niciunei persoane.
Securitatea informațiilor
Acest site folosește măsuri de securitate împotriva pierderii, alterării sau folosirii greșite a informațiilor care se află în controlul nostru. CAR-BOY KIDLAND SRL nu își asumă, însă, responsabilitatea pentru pierderile de informații cauzate de erori ale softului cu care este conceput și găzduit site-ul.
Confidențialitatea datelor cu caracter personal
Mai multe informații despre confidențialitatea datelor cu caracter personal, găsiți aici: Politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal
Cookies
Mai multe informații despre cookie-urile folosite, găsiți aici: Politica de utilizare Cookie-uri
Consimțământul dumneavoastră
Prin utilizarea acestui site, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor în conformitate cu această Politică de Cookies. Dacă nu sunteți de acord, vă rugăm să dezactivați cookie-urile utilizând setările browserului dumneavoastră.
Plasarea comenzii
Online pe carboysafety.ro, urmărind procesul de comandă (plată ramburs, online cu cardul sau ordin de plată).
Telefonic la 0726 374 903
Prin e-mail, la [email protected] (plată ramburs sau OP). Vă rugăm să ne oferiți următoarele informații în cazul în care alegeți această modalitate de plasare a comenzii:
- Denumirea corectă a produselor dorite
- Cantitatea (numărul de bucăți) dorită
- Codul promo (în cazul în care ați intrat în posesia unuia și doriți să-l folosiți)
- Adresa de livrare și/sau de facturare
- Date personale: nume, prenume, adresă de e-mail, telefon, data nașterii
- Alte informații sau mențiuni
Pentru mai multe informații, sesizări și suport ne puteți contacta pe e-mail la [email protected] sau telefonic la 0726 374 903 .
Modalitati de plata
1. Cash la ridicarea produselor din magazinul fizic
- Achitarea contravalorii produselor se poate face în numerar la ridicarea comenzii din magazinul nostru fizic.
2. Plată ramburs la primirea pachetului
- Puteți achita contravaloarea comenzii direct la livrare, în numerar, către curier.
3. Plată online cu card de debit sau credit
- Dacă alegeți metoda de plată „Online prin card bancar”, va trebui să completați un formular securizat cu informațiile cardului dumneavoastră, în pagina procesatorului de plăți.
- Moneda de tranzacționare este leul (RON), iar toate prețurile afișate pe site conțin TVA.
- Plățile cu carduri de debit/credit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard) se efectuează prin sistemul securizat 3D Secure, care oferă același nivel de siguranță ca și tranzacțiile realizate la bancomat sau în mediul fizic.
- „3D Secure” garantează că informațiile legate de cardul dumneavoastră nu sunt transferate sau stocate pe serverele magazinului nostru sau ale procesatorului de plăți, fiind direct gestionate de sistemele Visa și MasterCard.
- Procesatorul nostru de plăți online este Netopia (detalii aici).
- Nu se percepe niciun comision pentru plățile cu card bancar.
- Dacă banca emitentă nu aprobă plata, comanda este considerată anulată.
4. Plată prin ordin de plată
- Plata poate fi realizată prin transfer bancar în următoarele conturi:
- RO47RZBR0000060014214024
- RO98TREZ0215069XXX026531
- Produsele vor fi expediate după confirmarea transferului bancar. Pentru validarea plății, este necesară prezentarea unui ordin de plată.
5. Plată cu carduri cadou de la Pluxee sau UpRomania
- Acceptăm carduri cadou emise de Pluxee și UpRomania pentru achitarea produselor comandate.
- Cardurile trebuie utilizate conform termenilor și condițiilor emise de Pluxee sau UpRomania.
- Toate plățile procesate prin magazinul nostru sunt securizate și conforme cu reglementările GDPR.
6. Plata în rate prin TBI Bank
- Oferim posibilitatea de a plăti în rate fixe prin TBI Bank, pentru o achiziție mai ușoară și accesibilă, pentru comenzile peste 100 de lei.
- După aprobarea dosarului de finanțare, rata lunară va fi stabilită conform condițiilor contractuale.
- Produsele vor fi expediate după confirmarea de catre TBI BANK a dosarului de credit.
- Pentru cumparaturi de pana in 2.000 lei, TBI BANK ofera posibilitatea de a le achita in 4 rate fixe, cu urmatoarele beneficii:
✅0% dobanda
✅4 rate egale
✅fara emitere card
- Pentru cumparaturi mai mari de 2.000 lei prin TBI Bank poti alege sa rambursezi ratele lunare cu urmatoarele beneficii:
✅valoarea ratei lunare ramane fixa pe toata perioada contractuala
✅tu alegi numarul de rate: intre 6 si 60 luni
✅fara drumuri la banca
7. La termen, în urma încheierii unui contract cu Carboysafety
Destinată exclusiv partenerilor noștri care au încheiat un acord contractual cu compania noastră. Această opțiune le permite beneficiarilor să achite produsele sau serviciile comandate într-un termen stabilit de comun acord, conform clauzelor din contract.
Caracteristici:
- Disponibilitate: Exclusiv pentru clienții cu contract valid.
- Termen de plată: Specificat în contract (ex. 15, 30, 45 zile de la livrare/facturare).
- Avantaje: Flexibilitate financiară și gestionare eficientă a fluxului de numerar.
- Modalitate de achitare: Transfer bancar conform datelor specificate în factură.
Pentru mai multe informații sau pentru a discuta despre posibilitatea încheierii unui contract, vă rugăm să ne contactați.
Politica privind Tranzacțiile Nereușite
În cazul în care o tranzacție nu poate fi finalizată din motive tehnice, erori ale procesatorului de plăți sau alte cauze externe, procedăm astfel:
- Contactarea clientului
- În cazul unei tranzacții nereușite, echipa noastră va contacta clientul telefonic sau prin email pentru a-l informa și a oferi soluții.
- Oferirea unei metode alternative de plată
- Clientul va avea posibilitatea să aleagă o altă metodă de plată, precum ramburs la curier, ordin de plată sau plata cu cardul cadou (Pluxee/UpRomania).
- Asistență pentru erori la plată
- Dacă problema survine din cauza necunoașterii procesului de plată online, echipa noastră va oferi ghidare pas cu pas pentru a finaliza tranzacția în siguranță.
- Securitatea datelor în cazul unor erori
- Orice eroare tehnică nu va afecta siguranța datelor personale sau financiare ale clienților, acestea fiind protejate conform standardelor de securitate.
Pentru orice întrebări sau dificultăți legate de plăți, vă rugăm să ne contactați la:
Suntem aici să vă ajutăm să finalizați achizițiile rapid și în siguranță!
Confirmarea comenzii şi încheierea contractului
Confirmarea de Inregistrare a Comenzii primita de catre Cumparator automat, nu creeaza obligatii contractuale si nu este o confirmare a faptului ca produsele sunt pe stoc.
Comanda plasata on-line de catre Cumparator, va fi considerata valida numai dupa confirmarea acesteia de catre Vanzator telefonic.
Validarea comenzii de catre Vanzator se va face prin mesaj scris (e-mail) catre Cumparator prin trimiterea email de procesare a comenzii.
Validarea comenzii de catre Vanzator se face doar daca:
1. Datele de Cumparator sunt complete si corecte;
2. Produsele din comanda Cumparatorului sunt disponibile;
3. Nu exista erori in sistem care ar putea genera preturi gresite (ex.: valoare a pretului zero/Lei sau valoare de vanzare sub pretul de cumparare a produsului de catre Vanzator)
Acest moment marcheaza incheierea contractului de Vanzare-Cumparare.
Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.
Pentru produsele care nu sunt pe stoc, se va oferi o alta alternativa de produse, iar daca persoana care cumpara nu doreste sa primeasca alternative, comanda se va considera anulata. In cazul in care se intampla ca o comanda sa contina un produs care nu se afla in stoc, si este platita prin card bancar, se va returna valoarea produsului comandat in contul de unde s-a facut plata.
Plasarea și acceptarea unei comenzi prin telefon şi, respectiv, existenţa unui contract între dumneavoastră şi noi, sunt implicite şi probate de înregistrarea convorbirii telefonice.
Contractul implică obligația dumneavoastră de a plăti produsele comandate. Vă încurajăm să păstrați e-mailul prin care vă acceptăm comanda și vă confirmăm încheierea contractului. Dacă nu încetează potrivit legii, contractul va dura până la livrarea și plata integrală a tuturor produselor comandate.
Conformitatea produselor cu specificaţiile cuprinse în contractul de vânzare-cumpărare
Vânzătorul este obligat să livreze consumatorului produse care sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare.
(2) Se consideră că produsele sunt în conformitate cu contractul de vânzarecumpărare dacă:
a) corespund descrierii făcute de vânzător şi au aceleaşi calităţi ca şi produsele
pe care vânzătorul le-a prezentat consumatorului ca mostră sau model;
b) corespund oricărui scop specific solicitat de către consumator, scop făcut
cunoscut vânzătorului şi acceptat de acesta la încheierea contractului de
vânzare-cumpărare;
c) corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de
acelaşi tip;
d) fiind de acelaşi tip, prezintă parametri de calitate şi performanţe normale, la
care consumatorul se poate aştepta în mod rezonabil, date fiind natura
produsului şi declaraţiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia,
făcute de vânzător, de producător sau de reprezentantul acestuia, în special prin
publicitate sau prin înscriere pe eticheta produsului.
Art. 6. - Nu se consideră a fi lipsă de conformitate dacă în momentul încheierii
contractului de vânzare-cumpărare consumatorul a cunoscut sau nu putea, în
mod rezonabil, să nu cunoască această lipsă de conformitate ori dacă lipsa de
conformitate îşi are originea în materialele furnizate de consumator.
Art. 7. - Vânzătorul nu este răspunzător de declaraţiile publice prevăzute la art.
5 alin. (2) lit. d), în oricare dintre următoarele situaţii, dacă probează că:
a) nu a cunoscut şi nu ar fi putut, în mod rezonabil, să cunoască declaraţiile în
cauză;
b) declaraţia fusese corectată la momentul încheierii contractului de vânzarecumpărare;
c) decizia de a cumpăra produsul nu putea fi influenţată de declaraţiile publice
în cauză.
Art. 8. - (1) Orice lipsă a conformităţii rezultată dintr-o instalare incorectă a
produselor va fi considerată echivalentă cu o lipsă a conformităţii produselor,
dacă instalarea face parte din contractul de vânzare a produselor şi produsele au
fost instalate de vânzător sau pe răspunderea sa.
(2) Prevederile alin. (1) se aplică şi în cazul în care produsul destinat a fi
instalat de consumator este instalat de acesta şi instalarea incorectă este
datorată unei deficienţe în instrucţiunile de instalare.
Taxe suplimentare
Prețul final plătit de client este format din prețul produsului și cheltuielile de expediție și/sau încasare aferente. CAR-BOY KIDLAND SRL nu percepe nicio taxă suplimentară clientului la cumpărarea produsului. Pentru orice taxă percepută în plus va puteți adresa imediat pe e-mail la [email protected].
Livrarea și returnarea produselor
Pretul produselor nu include taxele de livrare, acestea fiind suportate de catre client.
Plata se face la livrare, in momentul primirii comenzii sau in momentul tranzactiei pe acest site, in cazul in care se face plata cu cardul. Transportul produselor comandate se face prin:
- Curier rapid: FanCourier, UrgentCargus, GLS, Sameday costurile incep de la 22 lei, la care se pot adauga costuri pentru zonele greu accesibile sau in functie de volum.
In termen de 24 - 48 de ore.
Program livrări: Luni - Vineri
- Livrare la EasyBox(Locker) Sameday Delivery: cost 9,99 lei, este posibila doar la plata comenzii cu cardul bancar sau ordin de plată. Comanda se plateste integral pe site, sau la Locker.
Program livrări: Luni - Vineri
- Ridicare personala de la sediul depozitului din Arad, loc Sanleani: cost manipulare 0 lei
Transport gratuit: la orice comanda peste 200 lei, exceptand hrana de animale sau volume de marfa foarte mari/palet
Disclaimer: Pret transport curier la hrana animale
0 - 10 kg: 22 lei
10 - 15 kg: 24 lei
15 - 20 kg: 28 lei
20 - 26 kg: 30 lei
26 - 31 kg: 33 lei
Gratuit la comenzi incepand cu 4500 lei
Toate comenzile primite în zilele de Vineri (dupa ora 14:00), Sâmbătă și Duminică, se procesează și se pregătesc pentru livrare, în ziua de Luni.
Pentru produsele care nu sunt pe stoc, se va oferi o alta alternativa de produse, iar daca persoana care cumpara nu doreste sa primeasca alternative, comanda se va considera anulata. In cazul in care se intampla ca o comanda sa contina un produs care nu se afla in stoc, si este platita prin card bancar, se va returna valoarea produsului comandat in contul de unde s-a facut plata.
Pentru o oferta personalizata, sau pentru a afla suma exacta aferenta transportului comenzii dumneavoastra, va rugam sa ne contactati telefonic sau prin e-mail.
Produsele comandate pot fi returnate în termen de 14 zile calendaristice de la plasarea comenzii.
În cazul in care produsele au fost livrate greșit catre client, sau au fost deteriorate în timpul livrării, costul returului este suportat de către CAR-BOY KIDLAND SRL.
Înafara acestor situații, costul de retur va fi suportat de către persoana care a solicitat returul.
Politica de retur/anulare:
1 - Returnarea produselor cumparate fara invocarea vreunui motiv, conform legii comertului la distanta (Ordonanta Guvernului nr. 34/2014)
Daca produsul comandat nu este ceea ce v-ati dorit, il puteti returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea valorii produsului (mai putin cheltuielile de transport) intr-un interval de timp de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului, fara invocarea unui motiv si fara penalitati.
Vânzătorul va rambursa plata folosind aceeaşi metoda de plata utilizată de Consumator, cu excepţia cazului în care Consumatorul a fost de acord în mod expres cu o alta metoda de returnare care nu implica niciun cost pentru acesta. În cazul în care Consumatorul a optat pentru plata sumelor datorate în temeiul Contractului de Vânzare în numerar la livrare, prin acceptarea prezentului Regulamentul, Consumatorul își exprimă consimțământul la rambursa sumelor plătite prin virament bancar în contul indicat în formularul de retur. În cazul în care Vânzătorul nu s-a oferit să ridice Produsul de la Consumator însuși, acesta poate amână rambursarea plăților primite de la Consumator până în momentul în care primește Produsul înapoi sau până în momentul în care Consumatorul face dovada returnării acestuia, în funcție de evenimentul care are loc primul.
Pasi de urmat pentru returnarea produsului:
In cazul in care produsele au fost livrate gresit sau au fost deteriorate in timpul livrarii, costul returului este suportat de catre Car-Boy Kidland.
In afara acestor situatii, costul de retur va fi suportat de catre persoana care a solicitat returul.
- Va rugam sa ne contactati telefonic la 0726 374 903. Acest lucru este necesar pentru a putea procesa in termen cat mai scurt returul si a va trimite un produs inlocuitor sau pentru a va returna banii.
- Ambalati produsele pe care doriti sa le returnati – produsul, in punga sau cutia originala daca este posibil, daca nu, in orice alty ambalaj care se potriveste produsului; trebuie pus intr-o punga de curierat speciala sau alta cutie astfel incat produsul sa nu sufere deteriorari!
- In colet adaugati o copie a facturii sau va rugam sa scrieti pe o foaie nr de factura sau numarul de comanda, si IBAN-ul unde doriti sa va returnam banii.
- Trimiteti cu o firma de curierat rapid coletul cu produsele catre sediul nostru la adresa Arad, Sanleani nr 635A, cod postal 317206, Judetul Arad. Returnarea se face doar prin curier, nu acceptam retur prin posta.
- Din momentul in care primim returul Dvs, si constatam ca produsul este conform (nou, nu este rupt, nu este deteriorat) ne angajam sa va returnam banii pe produs in contul bancar in termen de 14 zile. Nu se returneaza si taxa de expediere retur, aceasta va apartine integral Dumneavoastra.
Recomandam returnarea in ambalajul original.
NOU! Posibilitate retur prin EASYBOX Sameday
- Va rugam sa ne contactati telefonic la 0726 374 903. Acest lucru este necesar pentru a putea procesa in termen cat mai scurt returul si a va trimite un produs inlocuitor sau pentru a va returna banii.
- Ambalati produsele pe care doriti sa le returnati – produsul trebuie pus intr-o punga de curierat speciala sau alta cutie astfel incat sa nu sufere deteriorari!
- In colet adaugati o copie a facturii sau va rugam sa scrieti pe o foaie nr de factura sau numarul de comanda, si IBAN-ul unde doriti sa va returnam banii.
- Accesati link-ul urmator https://return.sameday.ro/carboysafety unde trebuie sa completati numarul de comanda, si datele de contact apoi alegeti easybox-ul unde veti plasa personal returul, apasati TRIMITE, si veti primi un cod pe care trebuie sa il introduceti la aparatul de Easybox in momentul in care plasati coletul catre noi. Codul este valabil 72 de ore. Returul prin EasyBox costa 9.99 lei.
Important: Produsele returnate, cat si ambalajul lor (unde este cazul) trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, fara urme ale utilizarii. Recomandam returnarea in ambalajul original.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut, ne rezervam dreptul de a nu va accepta returul banilor pe acesta.
2 - Coletul deteriorat la momentul livrarii de catre curier
Facem tot posibilul ca produsele sa fie livrate intacte. Insa in cazul in care primiti un produs defect sau cu ambalajul deteriorat, va rugam sa refuzati primirea acestuia, la curier.
Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, sunt suportate de Car-Boy Kidland.
3 - Produse livrate gresit
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de catre Car-Boy Kidland. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, vor fi suportate de catre Car-Boy Kidland.
4 - Colete refuzate de catre clienti dupa livrare
In cazul in care comandati un produs, si va razganditi fara sa ne anuntati in ziua in care ati plasat comanda, iar cand ajunge coletul la Dvs, il refuzati sau nu raspundeti curierului, noi ne rezervam dreptul de a va inregistra intr-o baza de date proprie cu clienti problematici, si implicit va refuzam dreptul de a mai plasa vreodata alta comanda in sistem ramburs. Daca veti mai dori sa plasati alta comanda va trebui sa o achitati integral prin ordin de plată inainte de a va trimite produsele.
5. Retur comenzi achitate in rate prin TBI Bank
🔸Returul unei comenzi integrale
- În cazul în care clientul primește comanda și decide că produsele nu sunt conforme așteptărilor sau nu le mai dorește, acceptăm returul integral, conform legislației în vigoare, in termen de 14 zile calendaristice de la data livrarii.
- După recepția produselor returnate, acestea vor fi verificate pentru a confirma că sunt intacte și în ambalajul original.
- Dacă produsele îndeplinesc aceste condiții, suma totală a comenzii va fi transferată în contul TBI, urmand ca TBI sa rezolve ulterior tot ceea ce tine de dosarul de creditare/rambursari cu persoana care a aplicat pentru achizitie.
🔸Returul parțial al unei comenzi
- Dacă clientul dorește să returneze doar un produs dintr-o comandă mai mare, acceptăm returul acestuia, in termen de 14 zile calendaristice de la data livrarii.
- După primirea și verificarea produsului returnat pentru a confirma integritatea acestuia, vom transfera contravaloarea produsului în contul TBI, urmand ca TBI sa rezolve ulterior tot ceea ce tine de dosarul de creditare/rambursari cu persoana care a aplicat pentru achizitie.
🔸Lipsa produsului în stoc după aprobarea dosarului TBI
Dacă un produs comandat și aprobat prin TBI nu mai este disponibil în stoc, vom contacta clientul telefonic pentru a propune soluții alternative:
- Produs alternativ mai scump:
Dacă produsul oferit în schimb este mai scump decât cel inițial, clientul va plăti diferența de preț prin transfer bancar sau ramburs la curier catre Carboysafety.
- Produs alternativ mai ieftin:
Dacă produsul oferit în schimb este mai ieftin decât cel inițial, vom transfera diferența de preț în contul TBI, urmand ca TBI sa rezolve ulterior tot ceea ce tine de dosarul de creditare/rambursari cu persoana care a aplicat pentru achizitie.
- Anularea comenzii:
În cazul în care nu există un produs alternativ disponibil sau clientul nu acceptă alt produs, comanda va fi anulată. Suma integrală aferentă comenzii va fi returnată în contul TBI, urmand ca TBI sa rezolve ulterior tot ceea ce tine de dosarul de creditare/rambursari cu persoana care a aplicat pentru achizitie.
🔸Condiții generale pentru retur TBI:
- Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, fără urme de uzură, in punga sau cutia originala daca este posibil, daca nu, in orice alt ambalaj care se potriveste produsului; trebuie pus intr-o punga de curierat speciala sau alta cutie astfel incat produsul sa nu sufere deteriorari!
- Costurile de transport pentru retur pot fi suportate de client, conform politicii generale de retur.
Link-uri utile:
Procedura de retur în cazul unei plăți efectuate cu card cadou Pluxee sau Up Romania
Primirea solicitării de retur
- Clientul contactează echipa de suport și solicită returnarea produsului achiziționat folosind cardul cadou.
- Daca returul se efectueaza pentru ca nu mai doreste clientul produsul, acesta va efectua plata transportului si va solicita unui curier sa ridice coletul de la el si sa il livreze catre Carboysafety.
- Daca returul se efectueaza deoarece produsul primit nu este cel comandat sau ajunge deteriorat, atunci costul transportului este suportat de Carboysafety.
- Se verifică datele tranzacției: numele clientului, numărul comenzii, valoarea produsului returnat și codul cardului cadou utilizat la achiziție.
- Verificarea eligibilității produsului pentru retur
- Se confirmă că produsul îndeplinește condițiile de retur specificate în politica companiei (stare, ambalaj, termenul-limită etc.) dupa primirea returului.
- Confirmarea procesului de retur
- Clientul este informat că suma aferentă produsului returnat va fi restituită pe același card cadou utilizat inițial.
Procesarea returului
- Se inițiază procesul de retur în sistemul intern și se creează o solicitare de reversare a tranzacției catre procesatorul de plati Netopia.
- Dacă este necesar, se colaborează cu procesatorul de plăți pentru a efectua reversarea. Procesatorul va ghida echipa privind pașii necesari.
- Restituirea valorii pe cardul cadou
- După ce reversarea este aprobată și finalizată, suma este reîncărcată pe cardul cadou inițial.
- Notificarea clientului
- Clientul este notificat prin e-mail sau telefon că procesul de retur a fost finalizat și că suma a fost restituită.
Vouchere/ reduceri
Oferim clienților noștri diverse reduceri, cadouri și alte vouchere. Utilizarea lor este dirijată de anumite reguli, care vor fi comunicate individual clientului, în fiecare situație. Cu excepția cazului în care se prevede altfel, fiecare voucher de reducere sau de cadou poate fi folosit o singură dată și numai un singur voucher de același tip poate fi folosit în cadrul aceleiași comenzi. Dacă nu se prevede altfel, reducerile nu pot fi combinate. În cazul în care valoarea voucherului cadou depășește valoarea cumpărăturii, diferența nu va fi transferată într-un nou voucher, iar suma neutilizată nu va fi rambursată.
Garantie
Produsele comercializate pe site-ul nostru beneficiază de garanția legală de conformitate. Garantia se aplica doar produselor electronice.
Dacă produsul este deteriorat în timpul termenului de garanție, vânzătorul este obligat fie să-l înlocuiască, fie să-l repare, fie să restituie suma achitată. Garanția nu vizează defectele datorate culpei cu prevedere sau utilizării neadecvate.
1. Baza și aria de aplicabilitate a răspunderii Vânzătorului față de Consumator, în cazul în care Produsul vândut prezintă un viciu fizic sau juridic (garanţie), sunt specificate în prevederile Codului Civil, în special în art. 556 și urm. din Codul Civil.
2. Produsele oferite ca parte a Magazinului Online pot fi acoperite de garanţia producătorului. Termenii detaliaţi ai garanției și durata acesteia sunt apoi menţionaţi în certificatul de garanţie emis de garant și ataşat la produs.
3. Vânzătorul este obligat să livreze consumatorului produsul fără defecte.
4. O reclamație legată de Produsul achiziționat poate fi depusă de către Consumator, în scris la următoarea adresă:
Contact: SC CAR-BOY KIDLAND SRL
Adresă: Arad, str. Principala, nr. 635A, Loc. Sanleani, județul. Arad
E-mail: [email protected]
Serviciul de asistență pentru clienți: +40726374903 sau [email protected]
5. În cazul în care Produsul vândut prezintă un defect, Consumatorul poate, sub rezerva prevederilor Codului Civil:
a) să depună o declaraţie privind reducerea Preţului sau retragerea din Contractul de Vânzare, cu excepţia situaţiei în care Vânzătorul înlocuieşte imediat și fără inconveniente nejustificate pentru Consumator Produsul defect cu unul fără defecte sau înlătură un astfel de defect. Reducerea de Preţ este proporțională cu diminuarea valorii Produsului, în comparație cu valoarea pe care Produsul ar fi avut-o dacă daca ar fi conform. Consumatorul nu se va putea retrage din contract dacă defectul Produsului este nesemnificativ;
b) să solicite înlocuirea Produsului cu un produs fără defecte sau îndepărtarea defectului. Vânzătorul este obligat sa înlocuiască Produsul defect cu unul fără defecte sau să înlăture defectul într-un termen rezonabil, fără a crea un inconvenient nejustificat Consumatorului.
6. Consumatorul poate, în locul înlăturării defectului propus de Vânzător, să ceară înlocuirea Produsului vândut cu unul fără defecte sau, în loc să înlocuiască Produsul, să ceară înlăturarea defectului, cu excepţia cazului în care aducerea Produsului în conformitate cu contractul într-o maniera aleasă de Consumator este imposibilă sau ar necesita costuri excesive fata de metoda propusă de Vânzător. La evaluarea costurilor excesive se are în vedere valoarea Produsului fără defecte, tipul şi semnificaţia defectului constatat, precum şi inconvenientele la care Consumatorul ar fi fost expus printr-o alta metoda de satisfacţie.
7. Vânzătorul recomandă Consumatorului să furnizeze în descrierea reclamației: (i) informaţii și circumstanţe referitoare la obiectul reclamației, în special tipul și data apariţiei defectului; (ii) solicitarea unei metode de aducere a Produsului în conformitate cu Contractul de vânzare-cumpărare sau a unei declaraţii de reducere a preţului sau de retragere din Contractul de vânzare-cumpărare; și (ii) datele de contact ale reclamantului – acest lucru va facilita și accelera examinarea reclamației de către Vânzător. Cerinţele enunţate în teza anterioară sunt doar o recomandare și nu afectează eficacitatea plângerilor depuse fără recomandarea în cauză.
8. Vânzătorul va răspunde reclamației Consumatorului imediat, dar nu mai târziu de 15 zile de la data primirii acesteia.
9. În cazul în care, pentru ca vânzătorul să răspundă reclamației consumatorului sau să poată implementa solicitările consumatorului în temeiul garanției, va fi necesară livrarea produsului către Vânzător, Consumatorul este obligat să livreze produsul pe cheltuiala Vânzătorului la adresa SC CAR-BOY KIDLAND SRL
Adresă: Arad, str. Principala, nr. 635A, Loc. Sanleani, județul. Arad
Dacă, totuşi, din cauza tipului de defect, a tipului de Produs sau a modului de instalare a acestuia, livrarea Produsului de către Consumator ar fi imposibilă sau excesiv de dificilă, Consumatorului i se poate cere să pună Produsul la dispoziţia Vânzătorului, după un acord prealabil cu privire la data, la locul în care se află Produsul, sau i se poate cere să furnizeze Vânzătorului fotografii ale Produsului.
10. Consumatorul are dreptul fie să obţină o reducere proporţională a Preţului, fie să obţină încetarea Contractului de Vânzare, în oricare dintre următoarele cazuri: (i) Vânzătorul nu a finalizat reparaţia sau înlocuirea sau vânzătorul a refuzat să aducă în conformitate bunurile; (ii) se constată o neconformitate, în pofida eforturilor Vânzătorului de a o remedia; (iii) neconformitatea este de o asemenea gravitate încât justifică o reducere de preţ sau dreptul la încetarea imediată a contractului de vânzare; (iv) Vânzătorul a declarat că nu va aduce bunurile în conformitate într-un termen rezonabil sau fără inconveniente semnificative pentru consumator ori acest lucru reiese clar din circumstanțele cazului.
11. Vânzătorul este răspunzător în baza garanției în cazul în care se constată un defect fizic în termen de doi ani de la data livrării Produsului către Consumator.
Situații care exclud acordarea garanției sau duc la pierderea garanției produselor
- nerespectarea condițiilor normale de montare, utilizare și păstrare a produsului indicate de producătorul produsului;
- lipsa documentelor produsului (Factura) sau dacă informațiile conținute în acestea sunt greșite, incomplete sau ilizibile;
- daca produsul a suferit avarii sub acțiunea unor factori externi de orice natură (șocuri termice, electrice, mecanice, factori atmosferici etc.) și aceste avarii au avut legătură de cauzalitate cu deficiențele constatate la produsul care face obiectul garanției;
- daca produsul a fost folosit în alte scopuri decât cele prevăzute de catre producator sau a fost exploatat excesiv ori a fost folosit în activități comerciale sau altă activitate lucrativă cu caracter de regularitate;
- deteriorări/distrugeri apărute din cauza transportului, manipulării, depozitării, păstrării, utilizării sau exploatării necorespunzătoare a produselor, ori din cauza apropierii acestora de surse de căldură, sau a contactului acestora cu produse chimice agresive etc.;
-corespund descrierii făcute de vânzător și au aceleași calităţi ca și produsele pe care vânzătorul le-a prezentat consumatorului ca mostră sau model;
-fiind de același tip, prezintă parametri de calitate și performanţe normale, la care consumatorul se poate aștepta în mod rezonabil, date fiind natura produsului și declaraţiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, făcute de vânzător, de producător sau de reprezentantul acestuia, în special prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta produsului.
- produsele au fost uzate/deteriorate/consumate ca urmare a utilizării acestora în alte scopuri sau pe alte suprafețe decât cele pentru care au fost fabricate;
- demontarea produselor în părți componente sau subansamble, precum și deteriorarea sigililor, unde este cazul;
- nerespectarea condițiilor de întreținere a produsului;
- exploatarea necorespunzătoare prin: nerespectarea indicațiilor prezente în manualul de instrucțiuni sau descrierea produsului privind greutatea maxima suportata ori a altor condiții de manipulare și întreținere;
- prezența mizeriei, a impuritătilor, a corpurilor străine, a prafului etc. în zonele de funcționare a produselor;
- folosirea sau păstrarea bunului a fost făcută în mod nepotrivit, prin nerespectarea instrucțiunilor scrise care i-au fost comunicate de vânzător;
- produsul a fost montat împreună cu produse conexe uzate, defecte, modificate etc.;
- produsul prezinta urme de lovituri, șocuri mecanice, zgârieturi, rupturi, fisuri etc. cauzate de montajul, instalarea, repararea și/sau punerea în funcțiune necorespunzătoare a produsului;
- uzura sau defectul se datorează suprasolicitării, întreținerii sau reglajelor necorespunzătoare, intervențiilor neautorizate efectuate asupra produsului în perioada de garanție a acestuia.
Conform OG21/1992 vanzatorul este obligat sa-i furnizeze consumatorului: certificat de garantie (doar pentru produsele de folosinta indelungata), manual de instructiuni/utilizare.
Drepturile clientului
La fel cum noi avem drepturi și îndatoriri în domeniul prelucrării datelor dvs. personale, și dvs. aveți drepturi care pot fi exercitate. Dintre acestea amintim următoarele:
Persoana vizată are dreptul:
a) să acceseze datele cu caracter personal (inclusiv, de exemplu, primirea de informaţii cu privire la datele cu caracter personal care sunt prelucrate);
b) să solicite rectificarea și restricționarea prelucrării datelor cu caracter personal (de exemplu, în cazul în care acestea sunt incorecte);
c) să solicite ştergerea datelor cu caracter personal (de exemplu, în cazul în care au fost prelucrate în mod ilegal);
d) de a primi datele cu caracter personal într-o modalitate structurată, folosită în mod obişnuit şi într-un format uşor de citit, precum și să solicite transferul de date cu caracter personal pe care le-a furnizat Operatorului și care sunt prelucrate în mod automat, iar prelucrarea are loc pe baza consimțământului sau pe baza necesităţii de a executa contractul, de exemplu, către un alt operator;
e) să își retragă consimțământul (în măsura în care temeiul prelucrării este consimţământul) în orice moment, în care retragerea consimțământului nu afectează prelucrarea efectuată de către Operator în conformitate cu legea înainte de retragerea acestuia;
f) să se opună prelucrării datelor cu caracter personal pe baza premisei necesităţii în scopuri care rezultă din interese legitime urmărite de Operator sau de o terță parte, inclusiv, în special, prelucrarea în scopuri de marketing;
g) de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care o privesc sau o afectează în mod similar într-o măsură semnificativă;
h) să depună o plângere la preşedintele Autorității Naționale pentru Protecţia Datelor cu caracter personal.
Vă rugăm să aveţi în vedere că, în cazul retragerii consimţământului conform dispoziţiilor legale aplicabile, atunci când un astfel de acord a fost exprimat anterior pentru activităţi de marketing direct, Operatorul, după ce a luat act de acest fapt, nu vă va mai trimite comunicări de marketing direct. Deşi nu veţi mai primi comunicări de marketing direct, Societatea ar putea totuşi să prelucreze datele dumneavoastră cu caracter personal în mod legal, în baza altor temeiuri şi pentru alte scopuri cum ar fi, îndeplinirea anumitor obligaţii legale care îi incumbă, executarea contractului sau interesul legitim al Societății (de ex., pentru îmbunătățirea serviciilor, soluționarea plângerilor primite, apărarea drepturilor şi intereselor).
Obligatiile clientului
Clientul este obligat, în special:
a) să furnizeze în Comandă și în cadrul Contului numai date adevărate, actualizate și complete, iar în cazul modificării acestora să actualizeze imediat datele, inclusiv datele cu caracter personal, furnizate Vânzătorului de către Client în legătură cu încheierea Contractului de Vânzare sau cu utilizarea Serviciilor Electronice;
b) să utilizeze Serviciile Electronice într-un mod care să nu interfereze cu funcţionarea Vânzătorului, a Magazinului Online sau a Aplicaţiei Mobile, precum și să descarce Aplicaţia Mobilă numai din surse legale;
c) utilizarea Serviciilor Electronice în conformitate cu Actele Normative, cu prevederile Regulamentului, precum și cu obiceiurile și principiile de coexistenţă socială adoptate într-un anumit domeniu;
d) păstrarea confidențialității datelor de Autentificare şi a Parolei, în special nepunerea acestora la dispoziţia persoanelor neautorizate. Vânzătorul nu va fi răspunzător în special pentru pierderea datelor sau accesul la datele înregistrate în Cont care rezultă dintr-o încălcare a obligaţiei de mai sus de către Client;
e) plata la timp și în totalitate a Preţului şi a altor costuri stabilite de Client şi Vânzător;
f) să nu furnizeze și să nu transfere în cadrul Magazinului Online sau al Aplicaţiei Mobile niciun conţinut interzis de Actele Normative, în special conţinut care încalcă drepturile de autor ale terților sau drepturile lor personale;
Soluționarea reclamațiilor
Orice reclamație cu privire la eventualele probleme cu produsele va fi adusă la cunoștința Car-Boy Kidland SRL spre soluționare, în maximum 24 de ore de la primirea acestora. În cazul în care produsele suferă deteriorări pe parcursul livrării, clientul poate cere returnarea sumelor încasate deja de Car-Boy Kidland SRL în termen de 30 de zile, dar nu și alte despăgubiri. Car-Boy Kidland SRL condamnă încercările de fraudă și acordă tot sprijinul necesar recuperării eventualelor pierderi.
Valoarea maximă a obligațiilor societății Car-Boy Kidland SRL față de orice client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare este valoarea sumelor încasate de către Car-Boy Kidland SRL de la acel client.
Car-Boy Kidland SRL își asumă responsabilitatea pentru greșelile de tipărire sau afișare în ceea ce privește prețurile, caracteristicile produselor. În eventualitatea în care prețul produsului sau unele caracteristici ale produsului au fost greșit introduse în bazele de date sau afișate greșit, iar livrarea nu s-a efectuat încă, compania noastră își alocă dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută, conform articolului din Codul civil:
Art. 1.665. Pretul fictiv si pretul derizoriu
(1) Vanzarea este anulabila atunci cand pretul este stabilit fara intentia de a fi platit.
(2) De asemenea, daca prin lege nu se prevede altfel, vanzarea este anulabila cand pretul este intr-atat de disproportionat fata de valoarea bunului, incat este evident ca partile nu au dorit sa consimta la o vanzare.
Orice eventuala incalcare a drepturilor de autor sesizate pe site se poate sesiza la adresa de email [email protected]
Protecția consumatorului
Mai multe informații găsiți aici: www.anpc.ro/
Soluționarea litigiilor
Mai multe informații despre soluționarea litigiilor, găsiți aici: https://webgate.ec.europa.eu
Limitarea Răspunderii
- Site-ul nu își asumă răspunderea pentru eventuale erori de tipar sau inexactități în descrierea produselor afișate pe site.
- Diferențele minore între fotografiile produselor și produsele reale (cum ar fi culoarea, dimensiunea sau alte detalii) sunt posibile din motive tehnice și nu constituie motive pentru reclamații.
- Neîmpreunirea obligațiilor din cauze independente de voința companiei (forță majoră) nu poate fi imputată companiei. Acestea includ, dar nu se limitează la, dezastre naturale, conflicte, și probleme tehnice care nu pot fi controlate.
Proprietatea Intelectuală
Toate materialele disponibile pe acest site, inclusiv, dar fără a se limita la, texte, imagini, grafice, logo-uri și design-uri sunt protejate de legislația privind drepturile de autor și alte drepturi conexe.
Utilizarea materialelor fără consimțământul explicit al companiei este strict interzisă.
Utilizatorii nu au dreptul să copieze, distribuie, modifice, afișeze sau folosească materialele site-ului în scopuri comerciale fără autorizarea prealabilă din partea proprietarului site-ului.
Dacă materialele de pe site sunt utilizate fără consimțământul companiei, pot fi luate următoarele măsuri:
Avertisment oficial:
Compania poate trimite o notificare oficială către persoana sau organizația care a utilizat materialele, cerând încetarea imediată a utilizării neautorizate și eliminarea conținutului.
Acțiune legală:
În cazul în care utilizatorul refuză să înceteze utilizarea sau să elimine materialele, compania poate iniția proceduri legale pentru încălcarea drepturilor de autor și a altor drepturi de proprietate intelectuală.
Cerere de despăgubiri:
Compania poate solicita despăgubiri pentru daunele financiare sau reputaționale cauzate de utilizarea neautorizată a materialelor.
Raportarea utilizării neautorizate:
Dacă materialele sunt utilizate pe platforme publice (cum ar fi rețelele sociale, site-uri web), compania poate raporta încălcarea către platforma respectivă, solicitând eliminarea conținutului.
Restricții suplimentare:
Compania poate lua măsuri suplimentare, cum ar fi restricționarea accesului utilizatorilor implicați sau adăugarea unor metode de protecție, cum ar fi filigranele pe imagini sau restricții tehnice asupra conținutului.
Legea Aplicabilă și Jurisdicția
- Termenii și condițiile prezente sunt guvernate de legislația din România.
- Orice litigiu rezultat din utilizarea acestui site sau din interpretarea termenilor și condițiilor va fi soluționat de instanțele competente din România.
Trasabilitatea produselor
În contextul cerințelor de reglementare Regulamentul UE 2023/988 privind siguranța generală a produselor, trasabilitatea este esențială pentru a asigura responsabilitatea și conformitatea produselor introduse pe piața UE.
Scopul trasabilității
- Protecția consumatorilor:
- Garantarea siguranței produselor și prevenirea riscurilor asociate.
- Asigurarea că toate produsele respectă normele UE privind siguranța și calitatea.
Aici regasiti datele producatorilor conform marfurilor vandute pe acest website:
Informații Contact CAR-BOY CO., LTD.
Companie |
CAR-BOY CO., LTD. |
Adresă |
7-17-15 HIYOSHIDAI, TOGANE CITY, CHIBA, 2830803, JAPONIA |
Telefon |
81-475-55-7820 |
Fax |
81-475-55-7822 |
Email |
[email protected] |
Contact |
Kenta Mawarimoto |
Persoana responsabilă în UE |
SC CAR-BOY KIDLAND SRL |
Email |
[email protected] |
Telefon |
+40 726 374 903 |
Adresă |
România, Jud. Arad, loc. Sânleani, Str. Principală 635 |
Adresa Producator
|
Reprezentant UE
|
Adresa Reprezentant
|
Telefon
|
E-mail
|
Web
|
Mühlstraße 41, Leonberg, 71229, Germania
|
reer GmbH
|
Mühlstraße 41, Leonberg, 71229, Germania
|
+497152928520
|
[email protected]
|
www.reer.de/
|
Münchener Str. 21, Karlskron/Brautlach, 85123, Germania
|
GRÜNSPECHT Naturprodukte GmbH
|
Münchener Str. 21, Karlskron/Brautlach, 85123, Germania
|
+4984506803300
|
[email protected]
|
https://gruenspecht.de/kontakt
|
Breitenloher Weg 6, Georgensgmünd, 91166, Germania
|
Nürnberg Gummi Babyartikel GmbH & Co. KG
|
Breitenloher Weg 6, Georgensgmünd, 91166, Germania
|
+49917269190
|
[email protected]
|
https://www.nip-babyartikel.de
|
Europalaan 40, Utrecht, 3526 KS, Olanda
|
Alpine Nederland B.V.
|
Europalaan 40, Utrecht, 3526 KS, Olanda
|
+31346333350
|
[email protected]
|
https://www.alpine.nl/
|
Loosova 262/1, 638 00 Brno, Republica Ceha
|
Bibetus s.r.o.
|
Loosova 262/1, 638 00 Brno, Republica Ceha
|
+420544214627
|
[email protected]
|
https://www.airbi.cz/
|
Ruhlsdorfer Strasse 95, D-14532 Stahnsdorf , Germania
|
SCALA Electronic GmbH
|
Ruhlsdorfer Strasse 95, D-14532 Stahnsdorf , Germania
|
+4933283381730
|
[email protected]
|
https://scala-electronic.de/
|
Via A. Toscanini 57, 46043 Castiglione delle Stiviere (MN), Italia
|
C.A.S.T. s.r.l.
|
Via A. Toscanini 57, 46043 Castiglione delle Stiviere (MN), Italia
|
+390376636924
|
[email protected]
|
https://www.aircuddle.com/
|
Zum Ottersberg 12, Wertheim, 97877, Germania
|
TFA Dostmann GmbH & Co. KG
|
Zum Ottersberg 12, Wertheim, 97877, Germania
|
+4993423080
|
[email protected]
|
https://www.tfa-dostmann.de/
|
San Francisco, California, SUA
|
Meubleplus BV
|
Polluxstraat 3a, Tilburg, 5047 RA, Olanda
|
+31135702876
|
[email protected]
|
Cornbrook, 2 Brindley Road, Old Trafford, Manchester, M16 9HQ, Marea Britanie
|
Abi Solutions SRL
|
str. Preciziei nr. 34, sector 6, Bucuresti, 062204, Romania
|
+40214086161
|
[email protected]
|
www.abi.ro
|
Beethovenstrasse 3, Schwetzingen, Baden Wuerttemberg, 68723 , Germania
|
Innosan GmbH
|
Beethovenstrasse 3, Schwetzingen, Baden Wuerttemberg, 68723 , Germania
|
+4962025848038
|
[email protected]
|
https://www.sanohra.com/
|
Sernatingenstr. 19, Bodman-Ludwigshafen, Baden-Würtemberg, 78351, Germania
|
Protavis GmbH
|
Sernatingenstr. 19, Bodman-Ludwigshafen, Baden-Würtemberg, 78351, Germania
|
+4915678957600
|
[email protected]
|
https://schallwerk.eu/
|
16 F-1, NO. 16, Jian Ba Rd., Chung Ho District, New Taipei City 235603, Taiwan
|
Advena Limited
|
Tower Business Centre, 2nd Flr., Tower Street, Swatar, BKR 4013, Malta
|
+35625466689
|
[email protected]
|
MODIFICAREA TERMENILOR SI CONDITIILOR
1. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica în orice moment termenele si conditiile
a) o modificare a prevederilor legale care reglementează vânzarea de Produse sau prestarea de servicii prin mijloace electronice de către Vânzător care afectează drepturile și obligațiile reciproce specificate în contractul încheiat între Client și Vânzător sau o modificare a interpretării dispoziţiilor legale de mai sus ca urmare a hotărârilor judecătoreşti, deciziilor, recomandărilor sau recomandărilor autorităţilor sau organismelor competente într-un anumit domeniu de aplicare;
b) o modificare a modului de prestare a serviciilor cauzată exclusiv din motive tehnice sau tehnologice (în special, o actualizare a cerinţelor tehnice indicate în prezentul Regulament);
c) pentru a modifica domeniul de aplicare sau modul de furnizare a serviciilor cărora li se aplică Regulamentul prin introducerea de către Vânzător de noi funcţionalităţi sau servicii care intră sub incidenţa Regulamentului;
d) modificarea domeniului de aplicare sau a modului de prestare a serviciilor de către entităţile care cooperează cu Vânzătorul prin introducerea de către aceste entităţi de funcţionalităţi sau servicii noi, modificarea sau retragerea celor existente, care afectează drepturile și obligaţiile reciproce dintre Client și Vânzător.
2. În cazul modificării Regulamentului, Vânzătorul va pune la dispoziţie textul actualizat al Termenelor si Conditiilori prin publicarea pe site-ul Magazinului Online, precum şi prin intermediul unui mesaj transmis pe adresa de e-mail pusă la dispoziție de Client la încheierea Contractului de Prestări Servicii.
3. Modificarea regulamentului intră în vigoare la 14 zile de la data trimiterii informaţiilor privind modificarea. În cazul Clienţilor care au încheiat un Contract de Prestări Servicii, aceştia au dreptul de a rezilia Contractul de Prestări Servicii în termen de 14 zile de la data notificării modificării Regulamentului. Modificarea Regulamentului este irelevantă pentru Contractele de Vânzare încheiate de Client şi Vânzător înainte de modificarea Regulamentului.
Pentru mai multe informații, sesizări și suport ne puteți contacta pe e-mail la [email protected] sau telefonic la 0726 374 903
Data ultimei revizuiri: 15.01.2025
SC CAR-BOY KIDLAND SRL