1 - Returnarea produselor cumparate fara invocarea vreunui motiv, conform legii comertului la distanta (Ordonanta Guvernului nr. 34/2014)
Daca produsul comandat nu este ceea ce v-ati dorit, il puteti returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea valorii produsului (mai putin cheltuielile de transport) intr-un interval de timp de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului, fara invocarea unui motiv si fara penalitati.
Vânzătorul va rambursa plata folosind aceeaşi metoda de plata utilizată de Consumator, cu excepţia cazului în care Consumatorul a fost de acord în mod expres cu o alta metoda de returnare care nu implica niciun cost pentru acesta. În cazul în care Consumatorul a optat pentru plata sumelor datorate în temeiul Contractului de Vânzare în numerar la livrare, prin acceptarea prezentului Regulamentul, Consumatorul își exprimă consimțământul la rambursa sumelor plătite prin virament bancar în contul indicat în formularul de retur. În cazul în care Vânzătorul nu s-a oferit să ridice Produsul de la Consumator însuși, acesta poate amână rambursarea plăților primite de la Consumator până în momentul în care primește Produsul înapoi sau până în momentul în care Consumatorul face dovada returnării acestuia, în funcție de evenimentul care are loc primul.
Pasi de urmat pentru returnarea produsului:
In cazul in care produsele au fost livrate gresit sau au fost deteriorate in timpul livrarii, costul returului este suportat de catre Car-Boy Kidland.
In afara acestor situatii, costul de retur va fi suportat de catre persoana care a solicitat returul.
Recomandam returnarea in ambalajul original.
NOU! Posibilitate retur prin EASYBOX Sameday
Important: Produsele returnate, cat si ambalajul lor (unde este cazul) trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, fara urme ale utilizarii. Recomandam returnarea in ambalajul original.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut, ne rezervam dreptul de a nu va accepta returul banilor pe acesta.
2 - Coletul deteriorat la momentul livrarii de catre curier
Facem tot posibilul ca produsele sa fie livrate intacte. Insa in cazul in care primiti un produs defect sau cu ambalajul deteriorat, va rugam sa refuzati primirea acestuia, la curier.
Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, sunt suportate de Car-Boy Kidland.
3 - Produse livrate gresit
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de catre Car-Boy Kidland. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, vor fi suportate de catre Car-Boy Kidland.
4 - Colete refuzate de catre clienti dupa livrare
In cazul in care comandati un produs, si va razganditi fara sa ne anuntati in ziua in care ati plasat comanda, iar cand ajunge coletul la Dvs, il refuzati sau nu raspundeti curierului, noi ne rezervam dreptul de a va inregistra intr-o baza de date proprie cu clienti problematici, si implicit va refuzam dreptul de a mai plasa vreodata alta comanda in sistem ramburs. Daca veti mai dori sa plasati alta comanda va trebui sa o achitati integral prin ordin de plată inainte de a va trimite produsele.