In cazul in care produsele au fost livrate gresit sau au fost deteriorate in timpul livrarii, costul returului este suportat de catre Car-Boy Kidland.
In afara acestor situatii, costul de retur va fi suportat de catre persoana care a solicitat returul.
Important: Produsele returnate, cat si ambalajul lor (unde este cazul) trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, fara urme ale utilizarii. Recomandam returnarea in ambalajul original.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut, ne rezervam dreptul de a nu va accepta returul banilor pe acesta.
Produse livrate gresit
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de catre Car-Boy Kidland. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, vor fi suportate de catre Car-Boy Kidland.
Colete refuzate de catre clienti dupa expediere
In cazul in care comandati un produs, si va razganditi fara sa ne anuntati in ziua in care ati plasat comanda, iar cand ajunge coletul la Dvs, il refuzati sau nu raspundeti curierului, noi ne rezervam dreptul de a va inregistra intr-o baza de date proprie cu clienti problematici, si implicit va refuzam dreptul de a mai plasa vreodata alta comanda in sistem ramburs. Daca veti mai dori sa plasati alta comanda va trebui sa o achitati integral prin ordin de plată inainte de a va trimite produsele.