Comandă telefonic 0726 374 903 Contul meuDespre noiContact
MeniuCaută
Politică Livrare

Detalii livrare si plata:

 

Pretul produselor nu include taxele de livrare, acestea fiind suportate de catre client.
Plata se face la livrare, in momentul primirii comenzii sau in momentul tranzactiei pe acest site, in cazul in care se face plata cu cardul. Transportul produselor comandate se face prin:

 

  • Curier rapid: FanCourier, UrgentCargus, costurile incep de la 19 lei, la care se pot adauga costuri pentru zonele greu accesibile sau in functie de volum.
  • Posta Romana cu un cost incepand de la 14 Lei, in functie de volum, greutate sau zone greu accesibile.

 

Pentru o oferta personalizata, sau pentru a afla suma exacta aferenta transportului comenzii dumneavoastra, va rugam sa ne contactati telefonic sau prin e-mail.

 

Politica de retur/anulare:

 

1 - Returnarea produselor cumparate fara invocarea vreunui motiv, conform legii comertului la distanta (Ordonanta Guvernului nr. 34/2014)


Daca produsul comandat nu este ceea ce va-ti dorit, il puteti returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea valorii produsului (mai putin cheltuielile de transport) intr-un interval de timp de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului, fara invocarea unui motiv si fara penalitati.

 

Pasi de urmat pentru returnarea produsului:

 

  1. Completati formularul de retur – Formularul de Retur sau suna-ne la numarul de telefon de la sectiunea Contact. Acest lucru este necesar pentru a putea procesa in termen cat mai scurt returul si a va trimite un produs inlocuitor sau pentru a va returna banii.
  2. Ambalati produsele pe care doriti sa le returnati – produsul, in punga sau cutia originala, trebuie pus intr-o punga de curierat speciala sau alta cutie astfel incat produsul sa nu sufere stricaciuni!
  3. In colet adaugati o copie a facturii
  4. Trimiteti cu o firma de curierat rapid coletul cu produsele catre sediul nostru la adresa Arad, str. Marasesti, nr. 3, ap. 2; cod postal 310032, Judetul Arad

Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de catre client!

 

Important: Produsele returnate, cat si ambalajul lor (unde este cazul) trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, fara urme ale utilizarii. Coletul in care returnati produsul trebuie sa mai contina: etichetele intacte ale produselor.

 

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru repararea sa (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand.

 

2 - Produse defecte sau care prezinta deteriorari in momentul primirii/receptiei


Facem tot posibilul ca produsele sa fie livrate fara defecte. Insa in cazul in care primiti un produs defect, tot ce aveti de facut este sa contactati echipa Car-Boy Kidland si vom aranja ca produsul sa fie inlocuit. Si in acest caz va rugam sa completati Formularul de Retur. Daca produsul primit prezinta defecte in primele 24 de ore de la receptie, puteti reclama acest lucru si solicita inlocuirea produsului cu un produs nou sau rambursarea contravalorii acestuia. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, sunt suportate de Car-Boy Kidland. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

 

3 - Produse livrate gresit


Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Procedura de returnare incepe tot prin completarea Formularului de Retur si completarea tuturor campurilor de acolo. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de catre Car-Boy Kidland. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, vor fi suportate de catre Car-Boy Kidland.

 

4 -  Colete refuzate de catre clienti dupa livrare


In cazul refuzarii coletului dupa ce s-a efectuat comanda de catre client, acesta se obliga sa achite ca daune si despagubiri, interese in valoarea de 40 Lei pentru transportul tur-retur. In caz contrar se aplica clauzele legilor comertului electronic Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 si OUG 174/2008 si se incalca prevederile „Termeni si conditii” de pe acest site.

Partenerii noștri din retail și din online

okaziiokazii
Abonați-vă la știrile noastre dacă vreți să fiți la curent
cu ultimele detalii despre produsele Car-Boy Kidland!
Termeni și condițiiPolitică CookiesConfidențialitate GDPRAutoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC)
Copyright 2021 Protecții pentru copii, uz caznic și industriale - Car-Boy Kidland. Toate drepturile rezervate.