Comandă telefonic 0726 374 903 Contul meuDespre noiContact
MeniuCaută
Politică Livrare

Confirmarea comenzii şi încheierea contractului

 

După ce ați plasat o comandă pe website, veți primi un e-mail de confirmare și de acceptare a comenzii din partea noastră. Abia în acel moment va exista un contract între dumneavoastră şi noi.

 

Plasarea și acceptarea unei comenzi prin telefon şi, respectiv, existenţa unui contract între dumneavoastră şi noi, sunt implicite şi probate de înregistrarea convorbirii telefonice.

 

Contractul implică obligația dumneavoastră de a plăti produsele comandate. Vă încurajăm să păstrați e-mailul prin care vă acceptăm comanda și vă confirmăm încheierea contractului. Dacă nu încetează potrivit legii, contractul va dura până la livrarea și plata integrală a tuturor produselor comandate.

 

Taxe suplimentare

 

Prețul final plătit de client este format din prețul produsului și cheltuielile de expediție și/sau încasare aferente. Car-Boy Kidland SRL nu percepe nicio taxă suplimentară clientului la cumpărarea produsului. Pentru orice taxă percepută în plus va puteți adresa imediat telefonic la 0726 374 903

 

Detalii livrare si plata:

 

Pretul produselor nu include taxele de livrare, acestea fiind suportate de catre client.
Plata se face la livrare, in momentul primirii comenzii sau in momentul tranzactiei pe acest site, in cazul in care se face plata cu cardul. Transportul produselor comandate se face prin:

 

  • Curier rapid: FanCourier, UrgentCargus, GLS, Sameday costurile incep de la 22 lei, la care se pot adauga costuri pentru zonele greu accesibile sau in functie de volum.

In termen de 24 - 48 de ore.
Program livrări: Luni - Vineri

 

  • Posta Romana cu un cost incepand de la 20 Lei, in functie de volum, greutate sau zone greu accesibile.

în termen de 48 - 72 de ore
Program livrări: Luni - Vineri
Toate comenzile primite în zilele de Vineri (dupa ora 14:00), Sâmbătă și Duminică, se procesează și se pregătesc pentru livrare în ziua de Luni.

 

Pentru o oferta personalizata, sau pentru a afla suma exacta aferenta transportului comenzii dumneavoastra, va rugam sa ne contactati telefonic sau prin e-mail.

 

Politica de retur/anulare:

 

1 - Returnarea produselor cumparate fara invocarea vreunui motiv, conform legii comertului la distanta (Ordonanta Guvernului nr. 34/2014)


Daca produsul comandat nu este ceea ce v-ati dorit, il puteti returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea valorii produsului (mai putin cheltuielile de transport) intr-un interval de timp de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului, fara invocarea unui motiv si fara penalitati.

 

Pasi de urmat pentru returnarea produsului:

 

1. Se pot returna doar produsele a căror ambalaj nu a fost desigilat sau modificat în orice formă!

In cazul in care produsele au fost livrate gresit sau au fost deteriorate in timpul livrarii, costul returului este suportat de catre Car-Boy Kidland.

In afara acestor situatii, costul de retur va fi suportat de catre persoana care a solicitat returul.

  1. Va rugam sa ne contactati telefonic la 0726 374 903. Acest lucru este necesar pentru a putea procesa in termen cat mai scurt returul si a va trimite un produs inlocuitor sau pentru a va returna banii.
  2. Ambalati produsele pe care doriti sa le returnati – produsul, in punga sau cutia originala, trebuie pus intr-o punga de curierat speciala sau alta cutie astfel incat produsul sa nu sufere deteriorari!
  3. In colet adaugati o copie a facturii sau va rugam sa scrieti pe o foaie nr de factura sau numarul de comanda, si IBAN-ul unde doriti sa va returnam banii.
  4. Trimiteti cu o firma de curierat rapid coletul cu produsele catre sediul nostru la adresa Arad, Sanleani nr 635A, cod postal 317206, Judetul Arad. Returnarea se face doar prin curier, nu acceptam retur prin posta.
  5.  Din momentul in care primim returul Dvs, si constatam ca produsul este conform (nou, nu este rupt ambalajul, nu este deteriorat) ne angajam sa va returnam banii pe produs in contul bancar in termen de 14 zile. Nu se returneaza si taxa de expediere retur, aceasta va apartine integral Dumneavoastra.

 

Important: Produsele returnate, cat si ambalajul lor (unde este cazul) trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, fara urme ale utilizarii.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut, ne rezervam dreptul de a nu va accepta returul banilor pe acesta.

 

2 - Coletul deteriorat la momentul livrarii de catre curier


Facem tot posibilul ca produsele sa fie livrate intacte. Insa in cazul in care primiti un produs defect sau cu ambalajul deteriorat, va rugam sa refuzati primirea acestuia, la curier.

Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, sunt suportate de Car-Boy Kidland.

 

3 - Produse livrate gresit


Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de catre Car-Boy Kidland. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, vor fi suportate de catre Car-Boy Kidland.

 

4 -  Colete refuzate de catre clienti dupa livrare


In cazul in care comandati un produs, si va razganditi fara sa ne anuntati in ziua in care ati plasat comanda, iar cand ajunge coletul la Dvs, il refuzati sau nu raspundeti curierului, noi ne rezervam dreptul de a va inregistra intr-o baza de date proprie cu clienti problematici, si implicit va refuzam dreptul de a mai plasa vreodata alta comanda in sistem ramburs. Daca veti mai dori sa plasati alta comanda va trebui sa o achitati integral prin transfer bancar inainte de a va trimite produsele.

 

Soluționarea reclamațiilor

 

Orice reclamație cu privire la eventualele probleme cu produsele va fi adusă la cunoștința Car-Boy Kidland SRL spre soluționare, în maximum 24 de ore de la primirea acestora. În cazul în care produsele suferă deteriorări pe parcursul livrării, clientul poate cere returnarea sumelor încasate deja de Car-Boy Kidland SRL în termen de 30 de zile, dar nu și alte despăgubiri. Car-Boy Kidland SRL condamnă încercările de fraudă și acordă tot sprijinul necesar recuperării eventualelor pierderi.

 

Valoarea maximă a obligațiilor societății Car-Boy Kidland SRL față de orice client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare este valoarea sumelor încasate de către Car-Boy Kidland SRL de la acel client.

 

Car-Boy Kidland SRL  își asumă responsabilitatea pentru greșelile de tipărire sau afișare în ceea ce privește prețurile, caracteristicile produselor. În eventualitatea în care prețul produsului sau unele caracteristici ale produsului au fost greșit introduse în bazele de date sau afișate greșit, iar livrarea nu s-a efectuat încă, compania noastră își alocă dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.

 

Protecția consumatorului

 

Mai multe informații găsiți aici: www.anpc.ro/

 

Soluționarea litigiilor

 

Mai multe informații despre soluționarea litigiilor, găsiți aici: https://webgate.ec.europa.eu

 

Pentru mai multe informații, sesizări și suport ne puteți contacta pe e-mail la office@carboysafety.ro sau telefonic la 0726 374 903

Partenerii noștri din retail și din online

okaziiokazii
Abonați-vă la știrile noastre dacă vreți să fiți la curent
cu ultimele detalii despre produsele Car-Boy Kidland!
Termeni și condițiiPolitică CookiesConfidențialitate GDPRAutoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC)
Copyright 2022 Protecții pentru copii, uz caznic și industriale - Car-Boy Kidland. Toate drepturile rezervate.