Comandă telefonic 0726 374 903 Contul meuDespre noiContact
MeniuCaută
  1. carboysafety.ro
  2. Blog
  3. Angajam Back Office Vanzari si Executie
De |

Angajam Back Office Vanzari si Executie

Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana cu abilitati foarte bune de comunicare, orientata spre obtinerea de rezultate. Postul disponibil este in Arad.

angajam back-office

 

Fișa jobului

- Indeplineste activitati de back office in cadrul departamentelor de vanzari si executie;

- Participa la elaborarea, coordonarea si implementarea programului lunar-anual de vanzari si executie;

- Optimizeaza procesul si procedurile de vanzari si executie;

- Monitorizeaza si analizeaza piata de vanzari si executie, cu scopul de a tine departamentele la curent cu tendintele pietei;

- Discuta si rezolva disputele legate de vanzari si executie, urmarind protejarea intereselor companiei si a corectitudinii fata de clienti;

- Participa la atingerea obiectivelor si a indicatorilor de performanta; monitorizeaza evolutia acestora;

- Isi insuseste politica de vanzari si executie;

- Asigura indeplinirea unor sarcini administrative si de secretariat aferent departamentelor;

- Cunoaste si descopera continuu noi surse de prospectare a clientilor;

- Identifica, prospecteaza si contacteaza potentiali clienti carora le prezinta oferta de produse a firmei;

- Realizeaza si actualizeaza baza de date a firmei;

- Preia si introduce in sistem cererile de oferta;

- Transmite cererile de oferta echipei de vanzari sau dupa caz;

- Centralizeaza rapoartele de activitate ale Directorilor Zonali de Vanzari si le pune la dispozitia Directorului General;

- Preia si gestioneaza apelurile telefonice destinate Dep. Vanzari

- Ofera informatii generale referitor la produse precum si informatii asupra caracteristicilor tehnice ale acestora, clientilor/potentialilor clienti care contacteaza firma;

- Gestioneaza campaniile de e-mailing;

- Negociaza contractele pentru achizitii din cadrul departamentului;

- Propune solutii pentru imbunatatirea imaginii societatii in piata;

- Transmite feed-backul clientului/potentialului client catre Director Zonal Vanzari/Director General

- Participa la toate sedintele organizate in cadrul departamentului de vanzari si executie;

- Raporteaza ori de cate ori i se cere activitatea desfasurata si problemele aparute ;

- Respecta programul de lucru si regulamentele de ordine interioara, respecta termenele alocate fiecarei activitati;

- Indeplineste orice atributii stabilite in sarcina sa de catre Directorul General cu privire la activitatea departamentelor;

- Inlocuieste in situatii necesare Managerul de Achizitii preluand integral atributiile respectivului post.

- Parcurge cursurile de educație financiară, vanzari, dezvoltare personala, propuse de către directorul general.

 

Caracteristici esențiale:

- Ospitalitatea

- Inițiativa

- Adaptabilitatea

- Ascultare activă și empatie

- Încrederea

- Creștere și dezvoltare

 

Cerintele postului:

- Studii superioare;

- Experienta pe o pozitie similara de minimum 1 ani;

- Cunostinte operare PC (Windows, Mac, Office);

- Abilitati de negociere, diplomatie, atitudine pozitivă, zâmbet, respectuos, disponibilitate de învățare;

- Gandire si capacitate de analiza si sinteza;

- Discernamant si capacitatea de a rezolva probleme;

- Capacitatea de previziune si de evaluare obiectiva;

- Putere de decizie si asumarea responsabilitatii;

- Spirit de ordine si disciplina;

- Abilitati de comunicare;

- Abilitati pentru lucrul in echipa;

- Dorinta de dezvoltare si capacitate de delegare;

- Corectitudine, flexibilitate;

- Preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual.

Abilitați necesare:

* Comunicare/ascultare. Ascultă mai mult decât vorbești

* Empatizare/inteligență emoțională. Fii flexibil

* Orientare spre solutionarea problemei/orientare către client. Nu încerca să vinzi, oferă soluții.

* Relaționare/socializare/networking. Ca o afacere să existe are nevoie de clienți, de oameni.

* Organizare/planificare. 15 minute în planificare scutește multe oferete în efort.

* Înainte de orice negociere, negociază mai întâi cu tine.

* Convinge cu integritate

* Cultiva încrederea și optimismul. Nici-un rezultat măreț nu a fost atins fără optimism și încredere.

* Public speaking. Ajungi la inima clientului tău.

Beneficii:

Pachet salarial motivant

- Transport asigurat la locul de munca;

- Comision din Vanzari

- Asigurare de sanatate privata;

- Contributie la pilonul III de pensii

- Prime: Crăciun, Paste, Zi naștere.

- Condiții și mediul de lucru excelente.

- Posibilitatea de creștere salariale in funcție de evoluție și rezultate.

- Acces la platforma educațională.

Orar de munca L-V: 08.30-17.00

 

CAR BOY KIDLAND este o companie care comercializează ELEMENTE DE SIGURANȚA, PROTECTIE, DELIMITARE, AVERTIZARE, având acoperire naționala și dorința de extindere in Europa, cu posibilitatea de a accesa o mare varietate de clienți.

Brandul CAR-BOY a fost creat de fondator Japonez, urmare a viziunii lui asupra modului în care pot contribui direct la evoluția, siguranta și protecția populației in cele trei categori de afaceri.

Protectii copii

Protectii industriale

Protectii uz casnic

Car-Boy Kidland este o companie românească care este independenta, cu toate drepturile pentru a comercializa Brandul Car-Boy in România și Europa, fiind unic importator, prin colaborare cu CAR BOY CO, LTD

Asteptam CV-ul tau la office@carboysafety.ro

 

© 2011 CAR BOY KIDLAND SRL

Abonați-vă la newsletter. Gratuit.

Fiți la curent cu noutățile Car-Boy Kidland!

Adaugă comentariul tău

Partenerii noștri din retail și din online

okaziiokazii
Abonați-vă la știrile noastre dacă vreți să fiți la curent
cu ultimele detalii despre produsele Car-Boy Kidland!
Termeni și condițiiPolitică CookiesConfidențialitate GDPR
Copyright 2024 Protectii pentru copii si sisteme de siguranta - Carboysafety.ro. Toate drepturile rezervate.