Fișa jobului
- Indeplineste activitati de back office in cadrul departamentelor de vanzari si executie;
- Participa la elaborarea, coordonarea si implementarea programului lunar-anual de vanzari si executie;
- Optimizeaza procesul si procedurile de vanzari si executie;
- Monitorizeaza si analizeaza piata de vanzari si executie, cu scopul de a tine departamentele la curent cu tendintele pietei;
- Discuta si rezolva disputele legate de vanzari si executie, urmarind protejarea intereselor companiei si a corectitudinii fata de clienti;
- Participa la atingerea obiectivelor si a indicatorilor de performanta; monitorizeaza evolutia acestora;
- Isi insuseste politica de vanzari si executie;
- Asigura indeplinirea unor sarcini administrative si de secretariat aferent departamentelor;
- Cunoaste si descopera continuu noi surse de prospectare a clientilor;
- Identifica, prospecteaza si contacteaza potentiali clienti carora le prezinta oferta de produse a firmei;
- Realizeaza si actualizeaza baza de date a firmei;
- Preia si introduce in sistem cererile de oferta;
- Transmite cererile de oferta echipei de vanzari sau dupa caz;
- Centralizeaza rapoartele de activitate ale Directorilor Zonali de Vanzari si le pune la dispozitia Directorului General;
- Preia si gestioneaza apelurile telefonice destinate Dep. Vanzari
- Ofera informatii generale referitor la produse precum si informatii asupra caracteristicilor tehnice ale acestora, clientilor/potentialilor clienti care contacteaza firma;
- Gestioneaza campaniile de e-mailing;
- Negociaza contractele pentru achizitii din cadrul departamentului;
- Propune solutii pentru imbunatatirea imaginii societatii in piata;
- Transmite feed-backul clientului/potentialului client catre Director Zonal Vanzari/Director General
- Participa la toate sedintele organizate in cadrul departamentului de vanzari si executie;
- Raporteaza ori de cate ori i se cere activitatea desfasurata si problemele aparute ;
- Respecta programul de lucru si regulamentele de ordine interioara, respecta termenele alocate fiecarei activitati;
- Indeplineste orice atributii stabilite in sarcina sa de catre Directorul General cu privire la activitatea departamentelor;
- Inlocuieste in situatii necesare Managerul de Achizitii preluand integral atributiile respectivului post.
- Parcurge cursurile de educație financiară, vanzari, dezvoltare personala, propuse de către directorul general.
Caracteristici esențiale:
- Ospitalitatea
- Inițiativa
- Adaptabilitatea
- Ascultare activă și empatie
- Încrederea
- Creștere și dezvoltare
Cerintele postului:
- Studii superioare;
- Experienta pe o pozitie similara de minimum 1 ani;
- Cunostinte operare PC (Windows, Mac, Office);
- Abilitati de negociere, diplomatie, atitudine pozitivă, zâmbet, respectuos, disponibilitate de învățare;
- Gandire si capacitate de analiza si sinteza;
- Discernamant si capacitatea de a rezolva probleme;
- Capacitatea de previziune si de evaluare obiectiva;
- Putere de decizie si asumarea responsabilitatii;
- Spirit de ordine si disciplina;
- Abilitati de comunicare;
- Abilitati pentru lucrul in echipa;
- Dorinta de dezvoltare si capacitate de delegare;
- Corectitudine, flexibilitate;
- Preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual.
Abilitați necesare:
* Comunicare/ascultare. Ascultă mai mult decât vorbești
* Empatizare/inteligență emoțională. Fii flexibil
* Orientare spre solutionarea problemei/orientare către client. Nu încerca să vinzi, oferă soluții.
* Relaționare/socializare/networking. Ca o afacere să existe are nevoie de clienți, de oameni.
* Organizare/planificare. 15 minute în planificare scutește multe oferete în efort.
* Înainte de orice negociere, negociază mai întâi cu tine.
* Convinge cu integritate
* Cultiva încrederea și optimismul. Nici-un rezultat măreț nu a fost atins fără optimism și încredere.
* Public speaking. Ajungi la inima clientului tău.
Beneficii:
Pachet salarial motivant
- Transport asigurat la locul de munca;
- Comision din Vanzari
- Asigurare de sanatate privata;
- Contributie la pilonul III de pensii
- Prime: Crăciun, Paste, Zi naștere.
- Condiții și mediul de lucru excelente.
- Posibilitatea de creștere salariale in funcție de evoluție și rezultate.
- Acces la platforma educațională.
Orar de munca L-V: 08.30-17.00
CAR BOY KIDLAND este o companie care comercializează ELEMENTE DE SIGURANȚA, PROTECTIE, DELIMITARE, AVERTIZARE, având acoperire naționala și dorința de extindere in Europa, cu posibilitatea de a accesa o mare varietate de clienți.
Brandul CAR-BOY a fost creat de fondator Japonez, urmare a viziunii lui asupra modului în care pot contribui direct la evoluția, siguranta și protecția populației in cele trei categori de afaceri.
Protectii copii
Protectii industriale
Protectii uz casnic
Car-Boy Kidland este o companie românească care este independenta, cu toate drepturile pentru a comercializa Brandul Car-Boy in România și Europa, fiind unic importator, prin colaborare cu CAR BOY CO, LTD
Asteptam CV-ul tau la office@carboysafety.ro
© 2011 CAR BOY KIDLAND SRL